معرفی دیپلم امور اداری مجموعه نهم کاردانش کد ۹۴۲۰۱:
دیپلم امور اداری یکی از مقاطع آموزشی در نظام آموزشی است که به تدریس مهارت ها و دانشهای لازم برای مدیریت و سازماندهی امور اداری می پردازد.
افرادی که دیپلم امور اداری را دریافت میکنند، میتوانند در مشاغل مختلفی از قبیل منشیگری، کارشناس امور اداری، مسئول دفتر و دیگر مشاغل مرتبط فعالیت کنند.
این دیپلم میتواند برای کسانی که به دنبال ورود به بازار کار هستند یا میخواهند پایههای مدیریتی خود را تقویت کنند، بسیار مفید باشد.
مهارت های لازم جهت دریافت دیپلم:
شرکت در دوره های سازمان آموزش فنی و حرفه ای می تواند مشوق موفقیت شما در شاخه امور اداری باشد.
اگر قصد گرفتن مدرک دیپلم امور اداری از بخش بزرگسالان آموزش و پرورش را دارید. طبق جدول زیر باید دروس عمومی و تخصصی را نمره قبولی کسب کنید.
همچنین دروس تخصصی شما شامل دروس زیر می شود:
همچنین می توانید جهت قبولی در آزمون های سازمان فنی و حرفه ای متناسب با مهارت های تخصصی مشخص شده در قسمت دروس تخصصی از نمونه سوالات موجود در سایت ما بهره بگیرید.